شرکت ویستا ارتباطات امرتات

طراحی، فروش و نصب سیستم های امنیتی

شرکت ویستا ارتباطات امرتات

طراحی، فروش و نصب سیستم های امنیتی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بررسی  6 مورد از جدید ترین تکنولوژی های دوربین مداربسته


ROI _ ضبط قسمتی از تصویر با کیفیت بالا:

این قابلیت به شما امکان  ضبط قسمتی از تصاویر با کیفیت بالا و ما بقی تصویر با کیفیت پایین تر را می دهد، از ان ویژگی می توان در زمان کمبود میزان ظرفیت هارد دیسک شما و همچنین توجه بیشتر به منطقه مورد نظر استفاده کرد.

 Ristricted Area _ورود و خروج به محدوده:

در این تکنولوژی شما می توانید یک منطقه ای را به عنوان محدوده غیر قابل ورود یا منطقه حساس مشخص کنید و زمانی که افراد یا سوژه ای وارد این محدوده شود، به شما اعلام شده ویا زنگ خطربه صدا در آید.

 People Counting _شمارش افراد:

این تکنولوژی دوربین های مداربسته به شما این امکان را می دهدکه یک ناحیه را مشخص کنید تا دوربین مداربسته افرادی  که وارد و یا خارج می شوند را بشمارد، این ویژگی نه تنها برای انسانها ، بلکه برای وسایل نقلیه نیز به کار می رود.

همچین این ویژگی می تواند به شما گزارش آماری نیز ارائه دهد.

Line Crossing_ عبور از خط تعیین شده:

این فناوری به شما این امکان را می دهد تا بر روی تصویر دریافتی ، خطی مشخص کنید و در زمانی که سوژه نزدیک به این خط شود آژیر خطر به صدا در آید از این تکنولوژی می توان در حفاظت پیرامونی یک کارخانه و یا زندانها و... استفاده کرد.

Face Detection_ تشخیص چهره :

این تکنولوژی  دوربین های مداربسته تشخیص چهره ضبط و ذخیره آن را برای شما مهیا  می سازد.همچنین می توانید جست وجو در سیستم را از طریق چهره انجام دهید.این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا چهره های افرادی را که ورود یا خروج داشته اند در اختیار داشته باشید. 

Left Objects_ اشیاء جامانده و یا گم شده:

یکی از تکنولوژی های دوربین های  مداربسته  نسل جدید، left object می باشد. در این عملکرد اشیائی را که در یک ناحیه از پیش تعریف شده حذف و یا اضافه شوند را تشخیص داده و آلارم می دهد، از این تکنولوژی می توان در ساختمان های اداری ،مسکونی و همچنین فروشگاه ها استفاده کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۲
AT FRHNKI
اگر زمان زیادی است که از نصب دوربین های مداربسته شما می گذرد، قطعا از نوع آنالوگ بوده که قدیمی هستند و از رده خارج شده اند.و  کیفیت  تصویر بسیار پایینی نسبت به دوربین های دیجیتال دارند. ما با کمترین هزینه دوربین های شما را تبدیل به دوربین های جدید می نماییم.

#دوربین مداربسته 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۱
AT FRHNKI

واقعا که بعضی از ماها به شیطان هم درس میدیم!

یکم فکر کنیم ببنیم ارزششو داره!!


 با دوربین مداربسته تصاویر جالب رو ضبط کنید و ببینید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۶
AT FRHNKI

چرا باید در املاک خود دوربین مداربسته نصب کنیم؟

 

 آمارها نشان می دهد که در مکان های تحت پوشش دوربین مداربسته، نرخ جرم و جنایات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. به همین دلیل دوربین های مداربسته به عنوان بهترین سیستم های بازدارنده و تشخیص شناخته شده اند. در شرکت های بزرگ، یک سیستم دوربین مداربسته می تواند به محافظت از کالاهای باارزش در برابر سرقت و آسیب کمک نماید. فیلم های ضبط شده این دوربین ها می توانند به عنوان مدارک مهمی در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند. برخی از انواع دوربین های مداربسته نیز، امکان مشاهده تصاویر بصورت زنده و از راه دور را نیز ممکن می نمایند.


یک سیستم دوربین مداربسته معمولی شامل اجزای زیر است: دستگاه ضبط، دوربین های مداربسته، میکروفن(اختیاری). دستگاه ضبط (DVR،NVR) یکی از مهمترین اجزای یک سیستم دوربین مداربسته است که همه ی دوربین ها و میکروفن ها به آن وصل می گردند. تصاویر دوربین ها بر روی یک هارد درون دستگاه ضبط ذخیره می شوند. 


دسترسی از راه دور نیز یکی از مهمترین ویژگی های یک سیستم دوربین مداربسته است. به این ترتیب می توان از طریق اینترنت و گوشی هوشمند،تب لت و یا لب تاب از هر کجای دنیا به تصاویر دوربین ها دسترسی داشت

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع دوربین مداربسته و قیمت دوربین مداربسته می توانید به سایتwww.vistatat.com مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۵:۵۵
AT FRHNKI