شرکت ویستا ارتباطات امرتات

طراحی، فروش و نصب سیستم های امنیتی

شرکت ویستا ارتباطات امرتات

طراحی، فروش و نصب سیستم های امنیتی

۱۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است


تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته در کرمانشاه

برای هموطنان عزیزمان آرزوی بهبودی اوضاع را داریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۵:۲۵
AT FRHNKI

 

شرکت ویستا با ارائه خدمات دوربین مداربسته در خدمت شما عزیزان می باشد.

www.vistatat.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۵
AT FRHNKI

کاربرد دوربین مداربسته در کجاهاست؟!!


کاربردهای دوربین مداربسته

بزرگ ترین کاربرد دوربین مدار بسته در حفظ و کنترل امنیت اماکن است. اما با گسترش کیفیت و تکنولوژی این سیستم ها، دامنه استفاده آن ها گسترش فراوانی داشته است. از جمله کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.
_ جلوگیری از ارتکاب جرائم.

_ کاربرد صنعتی

_ کنتذرل ترافیک

_ امنیت  نقل و انتقالات
_ جلوگیری از ارتکاب جرائم.
_ کاربرد صنعتی
_ کنتذرل ترافیک
_ امنیت  نقل و انتقالات

_ نظارت و کنترل ترافیک معابر
   _ استفاده در استادیوم ها، سالن های همایش و ... برای نمایش تصاویر زنده بر روی نمایشگرهای بزرگ
   _ نمایش محیط کنار و پشت خودرو در اتوبوس ها، خودروهای سنگین و سواری
   _ کنترل و مطالعه رفتار حیوانات در باغ وحش ها
    _کنترل و مشاهده تصاویر محیط هایی که امکان حضور انسان به صورت دائمی وجود ندارد مثل معادن، کوره های صنعتی، دهانه های آتش فشان و ...
    و بسیاری کاربردهای دیگر



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۳
AT FRHNKI

 

عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید !!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۱
AT FRHNKI

 آیا نصب دوربین مداربسته جرم است؟
امروزه با افزایش جمعیت و تمرکز آن در شهرها و تغییر سبک زندگی مردم، نیاز به امنیت بیشتر، جزء لاینفک زندگی شهرنشینی شده است که همواره در پی یافتن راهکارهای مناسب و کم هزینه به نصب دوربین مدار بسته در اماکن و مکان های مختلف مواجه می شویم. حال واقعا جای سوال این است که ‹‹آیا نصب دوربین مدار بسته جرم است؟›› در واقع ذهن بیشتر مشتریان دوربین مدار بسته به دنبال جواب این سوال است که آیا منع قانونی برای نصب دوربین مدار بسته وجود دارد؟
 
در پاسخ باید اشاره کرد به صورت کلی نه تنها نصب دوربین مدار بسته به وسیله مراجع قانونی تقبیح نشده بلکه در راستای پیشگیری از وقوع جرائم توسط بزه کاران بسیار موثر بوده و باعث افزایش هزینه های اعمال مجرمانه برای این گونه افراد گردیده است. با توجه به بازدارندگی بسیار شدید نصب دوربین مدار بسته، تنها در شرایط خاصی استفاده از دوربین مدار بسته ممنوع می باشد.
ـ محل های متفاوت نصب دوربین مدار بسته از نظر قانونی
ـ نصب دوربین مدار بسته در محیط عمومی: در خصوص نصب دوربین مدار بسته در محیط های عمومی برای امنیت بیشتر، تاکنون هیچ گونه منع قانونی لحاظ نگردیده است مگر در مواردی خاص که مجاورت با مکان های حساس مانند مناطق نظامی و یا امنیتی، باعث ایجاد محدودیتی گردیده باشد. قابل ذکر است که طبق ماده قانونی ???? قانون مدنی، فیلم و عکس ضبط شده توسط دوربین هنگام وقوع جرم جزء ادله اثبات جرم نیست و تنها می تواند در کنار سایر دلایل در اقناع قاضی موثر بوده و باعث افزایش علم قاضی در پرونده های کیفری گردد.
 
ـ نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها و مشاعات آن: در خصوص نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان ها، مانند پارکینگ، حیاط، راه پله، پشت بام و غیره... منع قانونی وجود ندارد و تنها تأییدیه کتبی توسط اعضای مجتمع ساختمان کفایت می نماید. در صورت تأیید مجمع ساختمان بر امر نصب دوربین مدار بسته، این نظر به نظر منفرد ساکنین ارجعیت داشته و در صورت وجود مشکل در مسیر دریافت تأییدیه مجمع اعضاء ساختمان می توانند از طریق دریافت مجوز کتبی از مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به نصب دوربین مدار بسته در محیط های مشاع اقدام نمایند.
ـ نصب دوربین مداربسته در محیط های خصوصی: رعایت حریم خصوصی و شخصی افراد از لحاظ قانونی دارای اهمیت بسیار ویژه ای بوده و نصب دوربین مدار بسته در محیط هایی که به حریم شخصی افراد مربوط می گردد (محیط داخلی منزل، اتاق خواب افراد، اتاق رخت کن و...) دارای اشکال بوده و برای نصب دوربین مدار بستهدر این گونه محیط های خصوصی، داشتن مجوزهای رسمی الزامی خواهد بود.
 
ـ نصب دوربین مدار بسته مخفی: به صورت کلی نصب دوربین مدار بسته به هر شکل ممکن (در محیط خصوصی یا مشاعات) نیازمند کسب مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح می باشد و در صورت نصب دوربین مدار بسته مخفی بدون داشتن مجوز قانونی حتی در منزل خود فرد، جرم تلقی شده و از لحاظ قانونی امکان پیگرد قضایی و پرداخت جریمه های سنگین را در پی خواهد داشت. به همین دلیل بهتر است در هنگام نصب دوربین مدار بسته در محیط، اطلاع رسانی کتبی انجام گیرد تا علاوه بر بازدارندگی از وقوع جرم، اطلاع از وجوددوربین مدار بسته بر همگان آشکار گردد. در صورتی که با تهدید، تخریب یا خطرات امنیتی در محیط های غیرمجاز برای نصب دوربین مواجه هستند که نیاز به نصب دوربین مدار بسته بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد، می بایست با مراجعه به نیروی انتظامی پس از طرح شکایت در مراجع ذیصلاح قانونی و کسب مجوزهای لازم، اقدام به نصب دوربین مدار بسته در محل مورد نیاز نمایید.
 
برابر اصل 22 قانون اساسی آمده است که حیثیت، جان، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است، مگر در مواردی که قانون تجویز کند و همچنین برابر اصل ?? قانون اساسی نیز هرگونه تجسس را ممنوع دانسته است اما از سوی دیگر، در تمامی قوانین حقوقی کشور، توسط قانون گذار و مجری و حتی قوه قضائیه به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم و انجام کارهای بازدارنده از اجرای جرم تأکید بسیاری شده است. در واقع باید دید که نصب دوربین مدار بسته در حریم شهرها جزء کدام دسته قرار می گیرد، نقض حقوق و حریم خصوصی افراد و یا عامل پیشگیرنده از وقوع جرم؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۳
AT FRHNKI

1: اتصال تغذیه به دوربین

2:اتصال دوربین به کامپیوتر

3:قرائت IP دوربین

4: تنظیم رنج IP

5: پینگ کردن(ping)کردن IPدوربین

6:نصب نرم افزار دوربین

7:اضافه کردن دوربین به نرم افزار

در ادامه با ما همراه باشید

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۰:۳۹
AT FRHNKI

 

دستگاه NVR را به ساده ترین نحو میتوان معادل سرور در سیستم مداربسته شبکه قلمداد کرد. NVR تمامی وظایف DVRرا در سیستم مداربسته شبکه بر عهده خواهد گرفت. در کنار آن می توان در صورت POE بودن از این دستگاه به عنوان منبع تغذیه دوربین ها نیز استفاده کرد. وظایف NVR در سیستم شبکه عبارتند از:

  • ضبط تصاویر دوربین های متصل به NVR
  • ایجاد امکان مشاهده تصاویر به صورت یکپارچه
  • ایجاد امکان تنظیم تصاویر و خصوصیات ضبط تصاویر
  • تغذیه دوربین ها (در صورت POE بودن NVR و دوربین ها)
  • ایجاد امکانات مرتبط با پردازش تصویر

دستگاه های NVR را معمولا از جنبه های مختلفی طبقه بندی می کنند. مهترین این جنبه ها تعداد کانال ها و پهنای باند ورودی دستگاه NVR است. تعداد کانال های رایج برای دستگاه های NVR عبارتند از:

  • دستگاه NVR 4 کانال: قابلیت نصب تا 4 دوربین شبکه
  • دستگاه NVR 8 کانال: قابلیت نصب تا 8 دوربین شبکه
  • دستگاه NVR 16 کانال: قابلیت نصب تا 16 دوربین شبکه
  • دستگاه NVR 32 کانال: قابلیت نصب تا 32 دوربین شبکه

مقدار پهنای باند ورودی دستگاه مشخص می کند دستگاه امکان پردازش چه حجمی از اطلاعات را خواهد داشت. این خصوصیت زمانی اهمیت پیدا می کند که شما بخواهید دوربین های با کیفیت تصویر خیلی بالا را به دستگاه وصل کنید. در این صورت نیاز خواهید داشت ترافیک شبکه را محاسبه کرده و سپس NVR مناسب را انتخاب می کنید.

 

  با ما همراه باشید تا به اطلاعات جامعی درباره دوربین های مداربسته _cctv_برسیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۲
AT FRHNKI

دوربین های مداربسته معمولا طوری ساخته می شوند که با ولتاژ 12 ولت DC کار کنند. از انجایی که ولتاژ برق شهر 220 ولت AC است شما نیاز خواهید داشت تا از آداپتور یا منبع تغذیه برای تبدیل 220 به 12 استفاده کنید.
منبع تغذیه 12 ولتی را براساس میزان آمپراژ انها طبقه بندی می کنند. هرچه تعداد دوربین های بیشتری داشته باشید به تعداد اداپتورهای بیشتر یا یک منبع با آمپراژ بالاتر نیاز دارید.
به صورت عمومی مصرف هر دوربین مداربسته را 1 آمپر در ولتاژ 12 ولت در نظر می گیرند (مصرف واقعی دوربین معمولا به نصف این مقدار هم نمی رسد) بنابراین در صورت داشتن 5 دوربین شما به 5 آداپتور 1 آمپری یا یک منبع تغذیه 5 آمپری نیاز خواهید داشت. در صورتی که دوربین شما دارای چراغ های دید در شب پرقدرت است سعی کنید منبع تغذیه با آمپر بالاتری را در نظر بگیرید.
آسیب دیدن منابع تغذیه در سیستم های مداربسته بسیار رایج است. دلیل این امر معمولا، انتخاب منابع بدون توجه به کیفیت آنها و یا با امپراژ پایین تر از استاندارد ست.

منبع تغذیه


منبع تغذیه مرکزی یا مجزا

در هنگام نصب سیستم مداربسته، در رابطه با منبع تغذیه شما دو راه حل متفاوت دارید.

  1. استفاده از منبع تغذیه مشترک برای تمامی دوربین ها
  2. استفاده از منبع تغذیه مجزا برای هر دوربین

مزایا و معایب هر روش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۱۲:۱۸
AT FRHNKI

دلایل استفاده از شبکه:

۱-استفاده از منابع یکدیگر:

استفاده از منابع اطلاعاتی بدون توجه به موقعیت های جغرافیایی هر یک از منابع.

 

۲-کاهش هزینه ها :

متمرکز کردن  منابع اطلاعاتی بجای پخش آن در بخش های مختلف و استفاده اختصاصی هر کاربر در یک سازمان کاهش هزینه را به همراه دارد.

 

۳-قابلیت اعتماد:

منظور از قابلیت اعتماد این است که در این شبکه این قابلیت وجود دارد که از اطلاعات خود نسخه دوم یا پشتیبان و یا Back Up  بگیرد تا در صورت بروز اتفاق احتمالی منابع اطلاعاتی خود را از دست ندهیم.

 

۴-کاهش زمان در انتقال منابع اطلاعاتی:

هدف اصلی ایجاد شبکه برقراری ارتباط کاربران از راه دور می باشد که باعث می شود انتقال اطلاعات سریع و بدون توجه به موقعیت جغرافیایی صورت بپذیرد که کاهش زمان را نسبت به روش سنتی دارد.

 

۵-ارتباطات:

کاربران می توانند از طریق ایمیل و یا دیگر سیستم های انتقال اطلاعات با یکدیگر در تماس باشند و حتی امکان انتقال فایل نیز برای آنها وجود دارد.

 

۶-به روز رسانی اطلاعات:

زمانی که ما از شبکه استفاده می کنیم به روز کردن اطلاعات و برنامه ها آسان تر می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۱
AT FRHNKI

شبکه کامپیوتری چیست؟

به مجموعه ای ۲ یا چند کامپیوتر که بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و بتوانند منابع خود را در اختیار دیگری قرار دهند شبکه گفته می شود.این منابع را میتوان به دسترسی به فایل ها ,چاپگر ها  و CD و …. نام برد و همچنین انتقال داده هایی همچون voice , video نام  برد.

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل متصل به یکدیگرند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تأثیرگذار نیست.
متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره‌ها و… به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست.  



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۱
AT FRHNKI