شرکت ویستا ارتباطات امرتات

طراحی، فروش و نصب سیستم های امنیتی

شرکت ویستا ارتباطات امرتات

طراحی، فروش و نصب سیستم های امنیتی

چرا باید دوربین مداربسته نصب کنیم؟

مزایای نصب دوربین مداربسته وای فای چیست؟

آیا با نصب دوربین مداربسته ، از نرخ جرم ها و جنایات کاسته می شود؟

در این مقاله با ما همراه باشید تا به اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته برسیم.wink

 


 آمارهای به دست آمده نشان می دهد که در مکان های تحت پوشش دوربین مداربسته، نرخ جرم و جنایات به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. به همین دلیل دوربین های مداربسته به عنوان بهترین سیستم های بازدارنده شناخته شده اند.

وقتی کسی مرتکب یک جرم می شود شما می توانید با در اختیار قرار دادن تصاویر ضبط شده از تخطی وی در اختیار پلیس و مجری های قوانین او را به سزای اعمالش برسانید همینطور با انتشار آن تصاویر عموم مردم را از خطرات احتمالی پیش رو آگاه کنید. در شرکت های بزرگ، یک سیستم دوربین مداربسته می تواند به محافظت از کالاهای با ارزش در برابر سرقت و آسیب دیدگی کمک کند. فیلم های ضبط شده این دوربین ها می توانند به عنوان مدارک مهمی در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

با نصب نرم افزار های انتقال تصویر روی گوشی های همراه خود می توانید تصاویر محل محافظت شده با دوربین های مداربسته را به صورت زنده ببینید و بر محیط نظارت کامل داشته باشید .و درصورت مشاهده موارد مهم، اقدامات لازم را انجام دهید.

به طور معمول یک سیستم دوربین مداربسته  شامل اجزای زیر است:

 دوربین های مداربسته، میکروفن(اختیاری). دستگاه ضبط تصاویر (DVR،NVR)  که یکی از مهمترین اجزای یک سیستم دوربین مداربسته است که همه ی دوربین ها و میکروفن ها به آن وصل می گردند. تصاویر دوربین ها بر روی یک هارد درون دستگاه ضبط ذخیره می شوند.با توجه به نوع مکان از نظر بزرگی و کوچکی مساحت،نیاز مشتری و هدف او از نصب دوربین مداربسته، تعداد دوربین ها و نوع آنها ،همچنین کابل کشی ها و لوازم جانبی(فلکسی،باکس یا همان جعبه تقسیم،داکت ) مختلف خواهد بود.


دسترسی از راه دور که به عنوان انتقال تصویر دوربین مداربسته روی گوشی موبایل در بین مردم  رایج است . یکی از مهمترین ویژگی های یک سیستم دوربین مداربسته است. به این ترتیب می توان از طریق اینترنت و گوشی هوشمند،تب لت و یا لب تاب از هر کجای دنیا به تصاویر دوربین ها دسترسی داشت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
AT FRHNKI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی